Vyhľadávajú si vás klienti cez nesprávne kľúčové slová? Preučte ich to v textoch i PPC reklamách

Robili ste si analýzu kľúčových slov a zistili ste, že je tam niekoľko napohľad nezmyslov, ktoré však majú celkom slušnú mesačnú hľadanosť? Čo s nimi v rámci SEO optimalizácie? Dá sa to užívateľov preučiť a preniesť tento potenciál na preferované správne kľúčové slová v záujme vášho brandingu? Máme pre vás pomerne jednoduchý tip, ako to vyriešiť v rámci obsahu článkov i PPC reklám.

Zdroj foto: Pixabay.com

Pracujte s oboma verziami kľúčových slov v textoch

Blogy a externé články

S ich nesprávnou i správnou verziou, pričom vždy v istej pasáži vysvetlite. Prečo je používanie vybraného chybné, nielen s v súvislosti s vaším brandingom. Prípadne osvetlite, ako k tomu došlo. Edukujte používateľov v blogoch i externých článkoch a zároveň zapracovaním oboch kľúčových slov do textu postupujete podľa krokov SEO optimalizácie. Príkladmi takto nesprávne používaných výrazov so slušnou hľadanosťou sú napríklad nasledovné: fotovoltaika (správne fotovoltika), posilovňa (posilňovňa), deodorant (správne dezodorant).

Platené Google kampane

No a pýtate sa, čo také PPC reklamy? Ako riešiť chybné vyhľadávacie dopyty pri nich? Spočiatku zahrňte do kľúčových slov aj tie gramaticky či významovo nesprávne. Časom, keď sa prostredníctvom textov veci zmenia, ich jednoducho zaradíte medzi vylučovacie (negatívne). A ak ste takí šikovní a viete v rámci 90 povolených znakov v popisoch reklám jednoducho preklučkovať z nesprávneho vyhľadávacieho výrazu na preferované kľúčové slovo, plus pre vás. 

Sledujte váš pokrok v SEO nástrojoch

Nebudú to mesiac ani dva, ale možno tak po polroku si v nástrojoch ako sú Google Keyword Planner alebo Marketing Minner všimnete, že v súvislosti s URL vášho webu poklesli počty vyhľadávaných nezmyslov. A tieto čísla sa „preliali” do tých správnych kľúčových slov. Celkový organický dosah hrá v prospech relevantných výrazov. Vtedy si môžete povedať, že ste časť používateľov úspešne preučili, čo majú správne v súvislosti s vaším produktom alebo službou vyhľadávať.

Na záver je potrebné podotknúť, že nesprávne vyhľadávacie výrazy a longtaily sa vždy budú vyskytovať. Nezabránite tomu. Jediné, čo viete v súvislosti s vašou URL ovplyvniť, je ich mesačný objem vyhľadávania. Aj takouto cestou sa dá napraviť branding vašej značky.

Riešite podobný SEO problém? Nie ste si istí riešením? Zišiel by sa vám názor odborníka? Nech sa páči. Obráťte sa na našich SEO špecialistov prostredníctvom konzultácie zdarma. Radi vám poradia, nasmerujú, pomôžu vychytať „muchy” na vašej ceste po rebríčku Google.

Predchádzajúci článok
Hodnotenie webu: na základe akých parametrov si môžete v Google polepšiť?
Nasledujúci článok
SEO kedysi a dnes: Čo sa zmenilo za 30 rokov?

Naposledy pridané články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Fill out this field
Fill out this field
Prosím uveďte správnu/funkčnú e-mailovú adresu.