0904 876 596
seo@seoanalyza.sk
  • O nás
  • SEO služby
    • Optimalizácia pre vyhľadávače
    • Lokálne seo
  • Ostatné služby
    • PPC reklama
    • Content marketing stratégia
    • Email marketing
    • Marketingové konzultácie
    • Social Media Marketing
    • Webdizajn
  • Blog
  • Kontakt
SEO analýza ZDARMA
nahlad blogoveho clanku pod lupou

Blogové texty ako podpora SEO i brandu: Ako na ich tvorbu?

Kto v dnešnej dobe netvorí blog, mrhá potenciálom svojej značky či firmy. Pravidelne tvorený interný…
Pokračovať v čítaní

On-page SEO vo WordPresse: Ako ho nastaviť?

Vytvorili ste si webstránku vo WordPresse a ešte vás čaká on-page SEO? Zapracovať kľúčové slová…
Pokračovať v čítaní
vystrelte so SEO a spravne ho nastavne pre kategorie eshopu

Ako správne nastaviť SEO pre kategórie a produkty vášho e-shopu?

Riešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu…
Pokračovať v čítaní

3 najčastejšie problémy v oblasti SEO, ktoré možno riešite aj vy

SEO – to nie sú len kľúčové slová, spätné odkazy a obsah, ale aj technickejšie…
Pokračovať v čítaní

SEO audit webu: Čo všetko prezradí?

Zamýšľate sa nad tým, že by ste podnikli SEO audit webu? Radi by ste však…
Pokračovať v čítaní
kreslene postavicky na grafoch so zltym pozadim ozoberajuce cookies

Riziká zle nastavených cookies: Prichádzate o presné dáta v analytike, brzdíte si SEO a hrozí vám aj pokuta

Podceňovali ste doteraz súbory cookies? Aj ste už dávno zabudli, že ich máte na stránke…
Pokračovať v čítaní
SEO trendy v roku 2022

TOP SEO trendy za rok 2022: Ktoré z týchto 4 ovplyvnilo aj váš online biznis?

SEO sa ustavične vyvíja a čo platilo v jednom roku, už nemusí v druhom. Pozrite…
Pokračovať v čítaní
SEO graf na ciernom pozadi

SEO kedysi a dnes: Čo sa zmenilo za 30 rokov?

Dnes už azda neexistuje nik, kto by aspoň niečo málo nezapočul o SEO. Azda niet…
Pokračovať v čítaní

Vyhľadávajú si vás klienti cez nesprávne kľúčové slová? Preučte ich to v textoch i PPC reklamách

Robili ste si analýzu kľúčových slov a zistili ste, že je tam niekoľko napohľad nezmyslov,…
Pokračovať v čítaní

Hodnotenie webu: na základe akých parametrov si môžete v Google polepšiť?

Okrem základov ako sú domain authority (DA), page authority (PA), spätné odkazy si pri SEO…
Pokračovať v čítaní

CTA prvky na webe: Ako vytvoriť efektívne buttony a na čom všetkom ešte zapracovať?

Vďaka nim dostanete používateľov presne tam, kde máte v úmysle. Respektíve sa tam pomocou nich…
Pokračovať v čítaní

SEO optimalizácia v 3 hlavných krokoch

Chystáte sa na SEO optimalizáciu vašej webovej stránky, no nie ste si tak úplne istí…
Pokračovať v čítaní

Povolené (white hat) verzus zakázané (black hat) SEO techniky alebo ako na SEO bez negatívnych postihov

Black hat SEO sú nekalé techniky s cieľom zlepšenia pozícií v SERP-e. Snažia sa oklamať…
Pokračovať v čítaní

Najčastejšie príčiny penalizácie od Google: Za toto môžete klesnúť vo výsledkoch vyhľadávania

Postrehli ste zrazu prudký pokles návštevnosti a konverzií? Zobrazujete sa nižšie vo výsledkoch vyhľadávania? Čo…
Pokračovať v čítaní

Ako na výber kľúčových slov pre web, články a reklamy? Dodržujte tieto postupy a zvýšite si návštevnosť i konverzie

Ich výberu predchádza dôkladná analýza kľúčových slov. Keď už máte k dispozícii tabuľku s desiatkami…
Pokračovať v čítaní
featured snippet čo to je a preco je dolezity pre seo

Featured snippets: na čo slúžia a ako ich vylepšiť?

Zobrazovať sa vo výsledkoch vyhľadávania formou featured snippets má množstvo výhod. Prvou z nich je…
Pokračovať v čítaní
emoji v meta datach

Emoji v meta title a meta description: Prečo a ako ich vkladať?

S rozmachom sociálnych sietí sa emoji stali samozrejmou súčasťou našej komunikácie. No vedeli ste, že…
Pokračovať v čítaní
Ako sa vyhnut duplicitnemu obsahu na webe

Duplicitný obsah: prečo škodí vašim pozíciam, ako ho objaviť a odstrániť?

Darmo sa budete snažiť mať špičkovo zapracované kľúčové slová v texte, nadpisoch a meta tagoch.…
Pokračovať v čítaní
Sitemap preco ju potrebujete

Čo je to sitemap a prečo by ste ju mali mať i vy?

Ide o súbor so zoznamom najdôležitejších stránok, tvoriacich web. Síce nie je povinnou súčasťou webu,…
Pokračovať v čítaní

S nami sa môžete spoľahnúť, že dostanete hodnotu za peniaze. Spoliehame sa na výkonnostný marketing a všetky činnosti výhradne podložené dátami. Popíšte nám váš projekt a my vám spracujeme férovú ponuku.

+421 904 876 596

info@seoanalyza.sk

Bezplatná konzultácia

©2017 SEO Analýza. All Rights Reserved.

Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}